بالصور| قصة حب ساخنة بين طالبي إعدادي تشعل «فيسبوك»: «بقالنا 30 يوم سوا»

 

تداول مستخدمو موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" منشورًا لطالب إعدادي في حب زميلته، عبّر فيه عن مدى اعتزازه بها وأنها "أكتر واحدة بتحبني وخايفة عليا".

وكتب الطالب في الإعدادي عمر عثمان عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، قائلاً: خلاص فهمت انك اكتر واحد حبتني واكتر واحد خايف عليا وعلي حياتي اكتر واحد بيحب يشوفلي الخير مبيحبش حد يتكلم عليا بتحب العيوب الي فيا قبل الميزات بتحب الهطل والعبط والخنقه وطريقتي بتاعه الاطفال الي محدش بيستحملهم ومزهقتش من الغيرة المقرفه بتاعتي الي محدش عرف يستحمل 1%منها".

 

 

وأضاف "أول مرة احس ان حد بيحبني كدا وبيخاف عليا وعلي دراستي انت اول واحد يقولي لا مفيش حاجة اسمها مش هروح درس بتخليني اروح غصب عني عارفه انك بتحب تنرفزني عشان شكلي بيبقي مسخرة وبتتضحك عليا واحلي حاجة فيك انك بتحب العبط والهطل وبنعبط مع بعض وبنجري ف الشارع وبنتصور صور هطله شبهي وبنغفل بعض ومتنساش التغفيله اللطيفه بتاعتك ومش هنسي التغفيلة بتاعتي.. بحبك".

من جانبهم، تداول مستخدمو الموقع الأزرق هذا المنشور بشدة، لافتين النظر إلى العمر الصغير لبطلي هذه القصة، الأمر الذي جلب عليهم قدرًا من السخرية، فكتب أحدهم "هما الأطفال حصلهم إيه في الجيل دا"، فيما أضاف آخر "يا خبر إسوح دول في إعدادي".

التعليقات