شاهد| خالد منيب يحذر من اسغلال اسمه للنصب على الجمهور

الفنان خالد منيب

9/25/2019 11:02:45 PM
89
فن

حرص الفنان الشاب خالد منيب على تحذير منظمي الحفلات وجمهوره، من الأشخاص المدعيين بأنهم مسئولين عن إدارة أعماله ويتفقون على إحيائه لحفلات دون علمه.

ونشر خالد عبر صفحته الشخصية بموقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام" صورة له معلقًا عليها قائلًا: "جالي رسائل كتير من القاهرة و من كذا محافظة.. و علشان مطولش عليكو ملخص الرسائل ان في ناس بتدعي إنها إدارة أعمالي و بتتفق على حفلات خاصة وأفراح على الأساس دة "زي حفلة حلوان اللي كتبت عنها من يومين"... فأنا بطلب منكم إن أي اتفاق على أي شغل يكون عن طريق رسالة لصفحاتي على إنستاجرام أو فيسبوك أو إيميلي الخاص".

وأضاف: "إدارة أعمالي هترد عليكم، وأنا شخصياً بعتذر ليكم يا احلى جمهور  ولكل حد حصل معاه موقف من دول".

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

جالي رسائل كتير من القاهرة و من كذا محافظة.. و علشان مطولش عليكو ملخص الرسائل ان في ناس بتدعي انها إدارة أعمالي و بتتفق على حفلات خاصة و افراح على الأساس دة (زي حفلة حلوان اللي كتبت عنها من يومين)... فأنا بطلب منكم ان اي اتفاق على اي شغل يكون عن طريق رسالة لصفحاتي على انستاجرام او فيسبوك ، او عن طريق ايميل الى: khaledmounibmusic@gmail.com و إدارة أعمالي هترد عليكم 👌🏼👌🏼 و انا شخصياً بعتذر ليكم يا احلى جمهور😍 و لكل حد حصل معاه موقف من دول ❤️ . ‎‏#SUMMER2019 . . . ‎‏#KhaledMounib #خالد_منيب #Mounib #منيب #عامر_منيب #Egypt #Cairo #Pop #Singer #Artist #music #Studio #Musician #MusicProducer #MusicProduction #Youtube #Anghami #iTunes #Spotify #InstaMusic #NewMusic #MiddleEast #Trending #picoftheday #bestoftheday #photooftheday #trendingnow #trendingmusic #2019

A post shared by Khaled Mounib (@khaledmounib) on Sep 25, 2019 at 1:41pm PDT

اليوم الجديد